FÖRSTA INLÄGGET

Ska man göra detta till något storslaget? Första inlägget på min nya blogg. Nej, no way

Tänkte mest välkomna er hit och kort berätta att jag valde att skapa en ny blogg som jag kan ha öppen för alla, till skillnad från min tidigare.
Här kommer ni få ta del av allt som snurrar i mitt huvud och vad som händer i min egna värld. Great things!  

Mycket kommer nog att handla om "Divine by Johanna Svensson" som är min egen smyckesverksamhet. Även skolan och andra planer eftersom att detta är stora delar utav mitt liv. 

Kan även meddela att jag är värdelös på att ta kort så ha inte för höga förväntningar på mig. Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar! 


Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0