2012 - THE YEAR OF OPPORTUNITIES






Då var nyårsafton förbi och nya möjligheter väntar. 
Vi spenderade nyår tillsammans med vänner, åt god mat, spelade spel, umgicks och sköt raketer. 
Nybliven canonägare som man är så är ju inte chanserna till fina fyrverkeribilder så stora men några småtuffa bilder fick jag ändå, trots att de inte blev som jag ville. 

Nytt år, nya mål. Givetvis. 
Jag måste ju ha mål inför 2012. Annars blir det ju ingen utmaning.

- Acceptera läget och glädjas åt det.
- Träffa bästis oftare.
- Bli en grym fotograf.
- Klara av alla tentor.
- Få upp en webshop för mina smycken.
- Bli mer självständig.
- Säga ja istället för nej.
- Tänka på vad jag äter och dricker.
- Uppskatta vardagen. 
- Klara mig en månad utan Richard:(
- Sova mindre, arbeta hårdare. 

Har ni några mål för 2012?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0