I CARE. I WILL ALWAYS CARE.

Jag liksom hatar att vara sysslolös när det är något som ja inte mår riktigt bra av. Som att Richard är på andra sidan jorden in några veckor till. Det kan vara lite därför jag inte har "hunnit med" eller prioriterat att blogga. För jag liksom varit lite upptagen sådär. Med tänka-på-annat-saker.

Summary:

En vecka och två dagar har gått sedan R åkte. Visst är det jobbigt men man får ju tänka som så att det fanns ett liv innan ja träffade honom också, vad gjorde jag då? 
Det går ganska bra när man tänker så faktiskt. 

Jag har gjort massa mysigt, och tråkig i veckan. Mestadels pluggat. Förstår inte hur det kan vara lagligt att ha så mycket att plugga hela tiden. Fy! 
Sen har jag varit hos min fin fina Becca och hennes Bim, i Göteborg. 
Gaaaalet läskigt att köra i Gbg klockan halv 5 en fredag med en död mobil och inte ha en aning om vart man ska! Det vill jag lova.
Vi hade jättemysigt. Pratade massa som vi jämt gör, shoppade loss på stan hela lördagen och var ute en liten sväng på kvällen. Piercade örat på söndagen och körde hem bakfull. Nej nu skojade jag faktiskt..!

Äh.. Jag har egentligen inte gjort så mycket mer.. Men ändå haft fullt upp. Konstigt!
I helgen blir det party, det vill jag lova. Fredag, lördag! Ska bli roligt!
Imon ska nog jag och min mor en sväng till Ullared om jag får som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0