PLUGGERI PLUGGERA

Oj vad avundsjuka ni blev... Ellerhur?

Nejdå, det förstår jag verkligen att ni inte blir. Men tro det eller ej men jag är faktiskt förvånad själv över hur bra det går att plugga idag. 
Jag har länge varit den som inte kan läsa en mening utan att den sipprar ut genom andra örat innan ja läst färdigt den. Men det känns som det går åt rätt håll. Har strax läst halva boken, på bara sådär 3 timmar och jag har inte ens börjat tycka det är tråkigt än. Och då ska ni veta att det är externredovisning jag läser.
Bokföring, konstiga ord, massa siffror och tänka stenhårt. Superkonstigt. 

Det är som så att jag har tenta som väntar på måndag så det blir stenhårt pluggande tills dess..
Hoppas på att få lite helgledigt också.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

här pluggas det också en massa ... "/

2012-01-03 @ 19:56:43
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0