SAMMANFATTNING AV 2011

Fem händelser som varit bra det här året?

1. Student
2. Bal 
3. Roadtrip med R
4. Sommar i Halmstad  
5. Registrerat företag


Årets bästa sms?
Alla standard "Ok" från pappa. 

Hur många har du varit kär i?
18 stycken. Fast mest Richard ;) 

Fem händelser som varit sämst det här året?

1. Missförstånd och besvikelse. 
2. Glidit ifrån några av mina närmsta vänner. 
3. Bästis har flyttat. 
4. Begravning. 
5. För många tårar.  

Vilka människor har du hängt mest med i år?

Richard måste jag nog säga på den. Familjen också. 
Inte umgåts mycket alls med vänner. 

Vad har du lärt dig i år?
Att inte tro gott om alla och lita på precis vad som helst.


Blev året som du har tänkt dig?

Nej, det vill jag nog inte påstå. På vissa fronter blev det super. Över mina förväntningar. På andra så hade jag inte ens kunnat tänka mig att året skulle bli som det faktiskt blev. Jag ville inte tro det vad möjligt. 

Vilka kläder har du använt mest?

Svårt. Varierat mig ovanligt mycket tror jag. Nu i slutet har jag dock bosatt mig i min julklappskofta, som jag även har på profilbilden, haha. 

Bästa känslan i år?

Kärlek, glädje, att för en sekund kunna släppa vissa tankar. 

Värsta känslan i år?
Besvikelse. Frustration. Att veta hur man vill ha det men inte kan få det.    

Mest upprepade känslan i år?
Besvikelse. 

Ångrar du något?

Svar; ja. 

Vad har du mest lyssnat på för musik?

Tänka-låtar som Cut-Plumb, Breathe Me-Sia, Down-Jason Walker på repeat, om och om igen. 
& Rockklassiker 106,3.

Årets tre roligaste fester?

Det har inte varit mycket till festande i år. Minns knappt.
Får väl säga Nyår, någon kväll på Chappen och Midsommar. 

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

One tree hill ligger mig varmt om hjärtat, även om jag sett alla avsnitt typ 23 gånger. 
OTH har dock fått konkurrens.. Vampire Diaries är något som jag verkligen inte vill ska ta slut.. Richard vill ha maraton och jag vill bara spara på avsnitten så att jag kan se dem när jag verkligen behöver må bra. 
Tittat en del på Smallville också men allt bleknar i jämförelse med Vampire Diaries. 

Vilka nya personer har du lärt känna i år?

Typ inga? Jag vet inte.. Jag kommer inte ihåg! Men säkerligen Richards kompisar. Det är en bra grej!:) 

Vad är det vackraste du fått i år? 

Rosor av R på vår halvårsdag! 

Vad är det bästa du har läst?
"Affärsredovisningen" ;)


Kommentarer
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 13:00:04
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0