FREDAG

Kunde inte valt en bättre rubrik. Påminner mig själv om hur stressad jag egentligen är. 
Får antagligen plugga mig genom helgen eftersom att jag har tenta i externredovisning på måndag. 
Det är så himla påfrestande att plugga eller göra någonting över huvud taget när man vet att man måste. 
Måste man inte så är det oftast bara roligt men så fort man får en deadline så vill man bara spy på det. Vad det än är! 

Yeye, jag tar vilopaus lite nu i alla fall. Ska bli så skönt med en veckas ledighet efter tentan. 
Tråkigt bara att inte vara ledig när alla andra är det idag.



Kommentarer
Postat av: helena

Tack snälla :). Ska vi följa varandra på bloglovin?

2012-01-07 @ 15:31:30
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0