WHEN NOTHING GOES RIGHT, GO LEFT

Stenhårt arbete med webshopen hela dagen. Och ändå är jag inte i närheten av färdig.. Åh...!
Jag är nog inte rätt person för att skapa en snygg webshop. Jag är alldeles för petig. Och velig. 
Det måste vara precis så som jag vill ha det, och när det väl är precis som jag vill ha det så har det tagit så lång tid att fixa det att jag har hunnit ångra mig och vill ha en helt annan stil på det hela.
Känns lönlöst, men men. Snart så är det inte långt kvar.. Säger vi. :) 

Är så rastlös av mig nu när man suttit stilla hela dagen. Hade vart skönt att gå ut en runda. Men det är lite läskigt när det är mörkt och man är så ensam så ensam. Haha. 

Tror jag skall plocka fram kameran och fixa lite. En liten bloppis på G kanske..!
Kom på att jag övergav den jag hade på min andra blogg, fastän den gick så bra. Så dumt så! 

Förresten. Hur ser den perfekta webshopen ut egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0